Otaggad på vintern

1. Jag hatar att skrapa bilen, hade det varit en smartbil hade det varit en helt annan femma!
2. Det är nice med stora mysiga kläder, men än har jag inte hittat något fint, så det suger enormt.
3. Vintern är bara mysig med sällskap.
4. Man vill inte gå, man vill bara åka.
5. En vinter utan snö, är ingen vinter.
6. Is visar bara på kyla.
7. Man riskerar sitt liv så fort man trycker på gasen.
8. ...
9. ...
10. ...
11. Jag vill ha varma skor, boots med päls i, men finns inga snygga.
12. ...

Mja, ni förstår, listan kan bli oändlig med negativa saker. Dock finns det två sidor av allt. Men den positiva sidan orkar  jag inte ta upp. Det får någon annan göra :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0