Svartsjukan

Jag förstår inte hur man klarar av att vara så svartsjuk?!

Ge upp istället. Det är bättre än att förstöra för sin partner. Om du älskar personen så, fan låt personen ha ett liv då. Det är inte en liten svartsjuka jag talar om, det är en sådan svartsjuka att himlen blir vit om nätterna, att emos blir levande, att mitt könshår blir ljuset, att ditt smuts blir rent. Ge upp snälla, det drar för mycket energi av din svartsjuka. Stoppa din svartsjuka upp i roooomphaan så kanske du ser framtiden!

Nu blev jag ännu tröttare. *Kliar arslet* Lägger mig i sängen, merpa om ni saknar mig för mycket. (A)

Kommentarer
Postat av: lien

asså dina exempel ... wtf? XD

2009-12-01 @ 21:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0