Usch

Jag är så trött, har varit smygsjuk sen måndags kväll. Men har knarkat så mycket Ipren att allt virus har gett upp typ känns det som. Det var skönt att få gå runt hela dagen, jag piggnade till då. Fast det börjar kännas lite nu igen när jag inte har något att göra, det är hemskt. Man kallsvettas, utan att svettas typ. Känslig mot typ allt jag rör, och kan typ verkligen inte sova i bara kallsipper som jag brukar göra, måste typ ha mjukis på mig och någon skön tröja, så somnar jag typ varannan sekund. Dock har jag som, shopaholic, shoppat halva min plånbok tom, så jag börjar ju piggna till på så sätt också, det är roligt att shoppa. Mycket glädje och roligheter i att shoppa tycker jag. Håller ni inte med?

Kommentarer
Postat av: Pam

Tarre mupp :)

2009-12-10 @ 10:41:29
URL: http://pamda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0