Drygt..

.. mmm ....!







Nu packar jag inför min klassresa till Malaysia och Singapore på fredag. Efterlängtat shit, men går inte så bra med packningen dock. Vet inte, som vanligt, vad jag ska packa ner. Känns som om kallsonger, shorts och t-shirt räcker? Men som fan heller, det ska alltid vara massa skit med som man förr eller senare kommer behöva använda. Typiskt nog kommer jag nog glömma något. Några tips?

Förresten, jag kommer bo i djungeln ett par dagar, så vad kan vara bra att ha, bortsett från myggspray?

Aja, jag låter flowet styra packningen. Vi höres snart.

Ta hand om dig Pee <3

Kommentarer
Postat av: Pee

<3

2009-03-15 @ 20:53:46
URL: http://ohmyfriend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0