Suck




Nu har jag legat i tre timmar och försökt sova. Jag var just vid entrén till min dröm då det ringer någon på telefonen. Därefter blev jag pigg som en lärka och nu sitter jag här efter tre timmars försökande till sömn. Det värsta är att jag är enormt trött, men den där irriterande vinden utanför dödar mitt fönster och tar sig in genom den lilla öppningen jag har för att få dörren i rörelse. Det låter som om någon försöker banka sig in i dörren. Även om jag är så trötast, lyckas det där himla ljudet hindra mig från att gå hela vägen in förbi öppningen och in till den där drömmen. Vilken dröm det nu än är, så vill jag in i den nu!

Och för sjutton gummor, ge mig sommar. Vad är detta? Slask!

Det är bara 11 dagar kvar, sen slipper jag detta skadeglädjande väder. Jag kan knappt bärga mig.






Just nu vill jag bara sova så gott
att jag putar med läpparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0