Well, gotta do what I gotta do

Oj oj oj! Nu är det sent!

Hehe (Älskling förstår)!

Nej, men jag ville bara säga att detta blir nog det sista inlägget på många minutrar innan jag har tillgång till internet igen. Innan jag lägger mig och avslutar detta inlägg vill jag att ni ska veta att jag älskar min familj. Så fina de är, godhjärtade som få. De finns alltid när man vill något. Även om man får en utskällning någon gång på en månad, så känns det ändå som varje utskällning betyder känslor. Jag kommer sakna de så mycket!

Syster, du får ta hand om våra fina föräldrar och min kära bil. Klappa den lite då och då, om du någon gång skulle ha vägarna förbi. Kommer sakna att vara konstig mot dig.

Och sist och minst, min kära älskling, SS. Jag vet att detta blir jobbigt för oss båda, men det kan vara ett stort bevis på vårat starka band oss i mellan. Jag hoppas verkligen det blir bra trots min frånvaro i 21 hela dagar. Vi får se hur det går. Jag saknar och kommer att sakna dig väldigt mycket, men jag ska inte låta det hindra min resa. Varje natt får du ta och springa in i min dröm. Kärlek och värme till dig <3

Hoppas alla ni andra har det bra i denna kylan och att den kylan är borta när jag väl är tillbaka. Ta hand om er allihopa, jag bryr mig faktiskt.

*Hålla om*

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig redan ;'(

2009-02-20 @ 15:29:25
Postat av: nguyen tuyet anna

Haha! Jag ska, jag ska.. Ska dra förbi Herbie minst en gång per vecka! :D REdan så tomt här.. -.-

2009-02-20 @ 20:14:44
URL: http://annanguyens.blogg.se/
Postat av: KP

skriv lite från malaysia, hur är det där borta? :)

2009-02-25 @ 23:26:36
URL: http://ponani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0