Bilbesiktning

Det var första gången jag besikta min söta vackra bil idag. Nervositet steg som satan, sedan stod det HGG951 in i port 7. Jag tänkte för mig själv: "Snälla någon övrekraft, säg att det inte är något problem med min bil!" Sen ser man gubben som ska kolla till bilen, han såg läskigare ut än Grudge typ. Jag tror han pratade med mig, men det kändes som han pratade med sig själv hela tiden. Det enda jag hörde från min mun var: "Va?!" Till slut lyckades jag höra ett: "Den är som ny!" Men hand pratade med sig själv dock, så jag tänkte "Gott" för mig själv.

Så fick man ett papper som bevis på att allt var godkänt, då var det bara att glida iväg igen, som om inget hade hänt, vilket det inte har heller. He-he!

Och när jag ändå är här och skriver tänkte jag passa på att berätta hur klantig jag är. Som Patrik vet mycket väl om, är att jag tappar saker hela tiden, eller lyckas välta saker när jag kollar på dem. Helt sinnes, jag kom och tänka på det idag när jag värmde mat i micron, sen hör jag plinget och springer dit för att ta ut skålen. Jag stoppar in handen direkt utan att tänka mig för och bränner halva handen typ. Det fick mig att tänka på när jag tappade plattången och kniven. På något konstigt sätt - som jag inte orkar förklara - tappade jag plattången här om dagen, då med reflex greppar jag tag om den. Ja, ni förstod nog själva vart jag greppade den? Precis, på de varma plattorna. Där rök två fingrars känsel. Sedan någon dag efter tappar jag min kära kniv när jag ska skära tomat. Av ren reflex tar jag tag på bladet och tänkte efter: "Vafan gör jag?" Och släppte den på golvet. Haha, jag är klantskalle number one. Där rök samma hand igen. Bra va?! :D Allt hände min högra hand,  tur att jag är vänsterhänt.

Puss på min, du är saknad <3 Och puss på min hand.

gansd

Nu ska jag vara en sådan snäll bror och köra syster till Täby Centrum. Pussa på mig också :D Men mest på min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0