Klantig eller trött?

Min frukost bestod av två sliceade brödbitar av Skogaholmslimpan, med ost och skinka på. Sedan måste jag alltid avsluta frukosten med något att dricka, oftast med mjölk, även så var denna gång. Eftersom jag är så smart, går jag först och hämtar glaset för att sedan gå till kylen och fylla på där, som i längden visar sig att jag slipper gå 10 steg i onödan. Just idag, var det inte en vanlig dag. Tydligen stod det en flaska där på bänken/bordet från igår, som aldrig kopplades in i min hjärna, vilket aldrig gav mig en bild av att det låg en flaska där. Jag rör mig dit, lägger glaset bredvid flaskan, öppnar kylen, tar ut mjölken och börjar hälla. Gissa vart jag häller?

Ja, precis. Klantigt värre eller trött värre? That's an answer we'll never get.


Puss på min andra halva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0