Nu gäller det att få tillbaka

Förra året var det mycket att ge. Nu gäller det att få tillbaka.

Både privat och skoltid. Fast jag tänkte bara ta upp skoltiden. Vi har ju ett fint blockschema som vi följer i vår skola. Förra terminen fick ekonomiklassen mer lektioner i skolan, medan detta året blir det tvärtom. Vilket är sjukt skönt. Då får även jag som går i ekonomiklassen mer tid att plugga hemma istället för att åka till skolan varje dag, plus en fet sovmorgon.

En annan sak - vilket gäller både att ge och ta - är främst betyget. Dags och ge lite i skolan, så jag får något att använda till högskolan(?). Inte så frestande med högskola må jag säga.

Allt privat som jag bör få får vi se hur det blir. Får jag så blir jag bara glad, får jag inte, så låter jag det vara. Det blir ändå i slutändan att jag ligger på plus då och inte på plus/minus noll eller minus för den delen.

Cross your fingers. X

Puss på..

Kommentarer
Postat av: Filé

sv: Streetdance! ;D

2009-01-20 @ 16:11:33
URL: http://ssoundeffects.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0