Slutspurten

Idag började slutspurten för gymnasiet. Och som vanligt hade vi ungefär tre timmars filosofi = begå självmord? Vilket inte går, för det är ju filosofin som dödar, inte jag själv. Vår startlunch var en gemensam lunch på en restaurang vi i skolan kallar för "Kina". Som i vanliga fall, tog jag även denna gången min kära husmanskost. Idag stod det pyttipanna och någon fiskfilé på listan. Suget för fisken var ingen höjdare, så jag drog mig en pyttipanna som det alltid finns glädje av, för min del i alla fall. Ovanligt nog tog Diana en sushi, åtta bitars. Jag ska inte fördröja det allt för mycket nu, och går rakt på sak. Det jag vill komma fram till är hennes sätt att hålla pinnarna. Hahaha, sjukt! Döör! Kill me! Ni ska få ett smakprov. Hoppas ni gillar det, jag diggar det i alla fall. Lagom unikt! :D


ha

Hahahahahahahaha, kan inte sluta skratta av att se bilden.

Puss på mig :D

Kommentarer
Postat av: Patrik

Sååå sjukt grym på att hålla pinnar ! xD Hahahaha

2009-01-12 @ 22:52:50
URL: http://patrikm.blogg.se/
Postat av: Diana

hahahahahahaha :')

2009-01-13 @ 15:11:25
URL: http://mypathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0