Sjukt pride

Jag åkte till stan idag IGEN, dock med systeryster. Åkte nämligen till stan igår med en av Jonas Brothers, Patrik. =D Jag hittade lite saker, bland annat en t-shirt från Weekday, fast en annan weekday. - Vad var det jag sa Patrik? =D. Sen hittade man en liten tubväska på Granit, den var söt, så var bara tvungen. Nu ber jag så hemskt mycket om förlåtelse för att jag har shoppat igen, men jag ska, ska, ska verkligen göra så gott jag kan för att inte shoppa på ett tag. Inte för att jag har pengar nu, men ändå. Haha.

Vi begav oss sedan för att handla med mor, massa mumsiga frukter. Efteråt tänkte jag gå sova, men orkade inte, så drog mig till gymmet, och gissa vad det PRIDE-igaste var? Jo, gymmet var stängt. PRIDE x 15


Kommentarer
Postat av: M I M I

fett snygga glasögon!! är det styrka i dom? P

2009-08-04 @ 15:52:32
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: melissa

fina kläder :)

2009-08-09 @ 09:23:44
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0