I vantan pa battre tider

dsSjukt seg jag ar nu. Gor mig frisk nagon. Forresten, ar det nagon som onskas ha nagot fran Kuala Lumpur eller Singapore?

Juste, ni vet o:ar som man ritade nar man var liten, med en liten palm pa? Vi var pa en san o. Det var helt harligt och ga dar. Det fanns typ bara en eller tva familjer dar. Sjukt snalla barn ocksa. Helt underbara. Vi fotade lite, lirade volleyboll och sen fick vi dra vidare. Kanske man ska kopa en sadan o? Galet mysigt ju. On hette typ Hope-Island eller nagot liknande, har jag for mig.

Kommentarer
Postat av: Mythu

Ta hem en cocosnöt till mig

2009-03-03 @ 10:51:31
Postat av: nguyen tuyet anna

Tarre, din... bruning! HAHA

2009-03-03 @ 16:12:36
Postat av: Thuong

Anh Tarre,

mua qua, mua qua. ^^

2009-03-05 @ 01:19:40
URL: http://thuongen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0