Mot toppen

Halloj. Nu har vi varit i Kota Kinabalu snart tre dagar, imorgon aker vi ivag till Singapore.

Det ar sjukt svart att komma in pa natet. Alla svenska hemsidor ar troga som sjutton, darav den daliga uppdatering. Jag har dock varit sjuk de senaste dagarna, bara sovit och sovit. Drygt, men jag ar pa vag mot toppen nu igen. Jag kampar.

Vi var nyss pa en oe, vid namn nagot. Fin som fa, men fiskmannen hade andra planer sa vi var tvungen att dra oss tillbaka till stan. Nu sitter vi, i alla fall nagra av oss pa internet cafe.

Aja, jag ar for trog for att skriva nagot nu, hoppas jag mar annu battre snart. Det ar ju Singapore som galler imorgon, maste ju bli frisk tills dess.

Hoppas snon ar snall. Berhenti.

Kommentarer
Postat av: ffilippa

krya på dig!

2009-03-03 @ 16:46:14
URL: http://ssoundeffects.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0