Aint shit

Helvetes dumma box.

"Im so tired of using technology". Fan, vem har tid och ringa för att whinea på fucking  dumma saker som de skapat. Och världen vi lever i behöver sånt här shit, speciellt i Sverige, och så ska de medvetet göra något operfekt för att de ska tjäna pengar på ett eller annat sätt. Dem enda stunderna jag har kontakt med boxen eller idiotcentralen Tele2, är när typ 90 % av Sverige är och jobbar eller i skolan, eller vad de har för sig där ute. Och då är inte jag heller henma. Fan så dum uppfinning. Jag ska bli systemutvecklare har jag kommit på.. Så ska jag styra upp dessa dumma tekniska saker.

Jag ska bli teknikens värld. Se upp!

Sammanfattning av min text: Ingen signal till någon kanal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0