CP1

Jag är typ cp när jag kör, verkligen. Gasar för fulla muggar och typ tittar ingenting!! Som nyss när jag körde hem, typ fem rödljus på rad, jag typ missade två av dem och tvärnita på båda ställena. Ena gången körde jag så fort att min tvärnit stannade i korsningen. Fast det är ju helt dött ute nu så här dags på en vardag, som tur är. Helt otroligt, fattar inte hur jag har fått körkortet ibland. Skum som man är i trafiken bör man inte få köra! Men men, alla är inte så hightech som jag! =D

Och alla som tar saker. Vad är det med dem? Fan dem blir så giriga att dem fortsätter tills dem åker fast, så jävla klantigt. Har man lyckats, fan softa med det, lägg ned eller gå till en annan butik. Helt sjukt, att man inte skäms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0