Förstörd

Hahaha, fan vad skämmig hon har blivit. Det trodde jag aldrig. Inte samma människa jag pratar om som inlägget innan.

En annan sak, det är en tant som VERKADE skitsnäll. Men fan hon har alltid varit skum i mina ögon på något sätt ändå, hon var helt enkelt för mycket. Och nu är hon utesluten från våran butik. Fan så skum tant alltså, därför hon var så jävla snäll mot alla, för att ingen skulle misstänka något. Snattaren x 1000 =D.

Och dessa små flickor i femton års åldern. Kan man vara så desperat att man går in i en livsmedelsbutik och snattar 3,5or eller vad är. Säkert akoholfritt cider. Så fail alltså.

Plus kärringar, fan tror de att de är? Trycker ned yngre för att de tror de är bättre för att de är äldre. Fan alla är nybörjare någon gång, en kollega fick asmycket skit på jobbet idag, helt sinnes. Hon gjorde en miss, fyra jävla kärringar hoppade på henne. Det var ju de som klantade till det själva, försöker handla fler än max. De förtjänade att lägga ned tid att åtgärda det. Otroligt, är det tillåtet att vara respektlös för att man är äldre, inte undra på att de får skit av ungdomar. Surhelveten =D

Trött på sådana alltså, nu ska jag njuta av min helg, är någon på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0