Nyvaken

Vaknade inte för så länge sen faktiskt.
Var på möte 8 i morse, även fast det var min lediga dag.

Vi skulle egentligen åkt iväg och handla innan, när min syster hade kommit hem. Men jag föll ned i min sköna säng och däckade totalt. Så det blev en sen shopping åt mamma. Jag har ju inte fått sova ut, så då är man ju inte helt vid medvetandet.

Syster: *tittar på registreringsskylten som kör framför* Kolla han är DUM, (fast det i själva verket stod OUM).
Jag: Är du blind eller? Står ju oouuuhm!
Syster: *skrattar* ahaa!
Jag: Snea ögon du har fått av dina lugga
Syster: Lugga?
Jag: Lugga? Vad heter då?
Syster: Lugg!!!
Jag: Jaha, juste!

Kommentarer
Postat av: Diana

haha, söt!

2009-11-21 @ 21:27:43
URL: http://mypathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0