Smallvilleitis

Mitt snooze bestod av Smallville. Clark har inga krafter kvar, och är tillsammans med Lana. Chok nice. De knullar lite och så, båda virgins. Hehe

En scen:
Clark smällde till Lex Luder för att Lex inte litade på Clark och gjorde ett test genom att släppa lös tre galningar från finkan. Sedan lyckades Lex smälla tillbaka, och Clark blödde för FÖRSTA gången. Då dog alla teorier om Clark sedan början. Ägandeform.

Clark kommer sedan hem till Lana med lite blod på läppen.
Lana: What happened?
Clark: I was saying goodbye to an old friend.
Lana: Have you ever heard about handshake?

Haha, så bra. Fast jag tyckte inte det var roligt längre. Det var roligt när det hände, så detta inlägg sög ju. Tack för att jag fick slösa eran tid. Nu har jag massa tid tillgodo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0