Stolt

Jag kom på en sak till som jag gjorde igår som jag är väldigt stolt över!

Allt blev så himla försenat igår, och jag förväntade mig inte alls trafiken just då på vägen till jobbet, men för sjutton kvinnor, det var kalabalik!! Jag haade inte ens kommit upp på vägen det brukar vara stopp på, utan det var stopp ända ned till e18 mot Oslo. Helt förjävligt. Men jag stod exakt där jag kunde köra en annan väg. Jag tänkte: "Fan, det tar en kvart att komma fram till nästa avfart om jag är där uppe vid stopp, hur lång tid tar inte det minst dubbla vägen ifrån?" Så jag riskerade och körde av från den vägen som jag brukar ta och satte på GPS'en. Men den sa "Vänd!" hela tiden. Och gissa vad? Jo, jag stod emot och sket i att den sa till mig att vända, så jag körde bara iväg och kom till Sundbyberg som jag hört var nära, så jag tog den vägen och bara körde på. Till slut kom jag fram ändå, och det tog bara 10 min, medan det förmodligen hade tagit minst en halvtimme innan jag kommit fram till jobbet. Jag kom fram utan att komma försent till slut, fan vad glad och nöjd jag blev. Hade aldrig kört den vägen och bara råkade hitta. GPS'en kan man inte alltid lita på. Kör på magkänsla eller instinkten, så kan det gå lagom bra! :) Det gick bra för mig, once in a  lifetime experience!

Erkänn, lite proud är ni över mig? ;) Ni förstår inte hur glad jag blev! Haha, blir så glad när jag tänker på det.

Kommentarer
Postat av: Diana

Du är helgrym!

2009-11-27 @ 00:55:27
URL: http://mypathinlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0