Dagens..

Jag: Hejsan!
Kund: *Tyst*
Jag: Var det bra sådär?
Kund: *Tyst*
Jag: Då blev det.. blabla..
Kund: Va? Jag lyssnar på radion, så jag hör inte dig.
Nehe?? Vägra ta bort hörlurarna bara dem två sek du står där då????
Jag: Jaha!! Hehe. *Teater*
Två sekunder senare.
Jag: Har du två kronor?
Kund: Va?
Jag: Har ni två kronor? *Visar två fingrar*
Kund: Jaha, ja.
Jag: Vill ni ha kvittot?
Kund: *Lyfter ögonbrynen*
Jag: VILL NI HA KVITTOT? *Pekar mot mojängen*
Kund: Jaha, ja tack!

Respektlösa människor det finns. Dem får typ allt dem vill, men det enda dem är bra på är att begära mer.

Det finns varor där det står 50% rabatt. Under står det även, rabatten dras av automatiskt i kassan. AUTOMATISKT! Vet ni vad det är? En bil som kör på automat, växlar av sig själv. En automat med läsk, fungerar av sig själv. Allt som är automatiskt fungerar på egen hand!

Så kommer det kunder med kryddor, jag tror det är på ett kilo, så kommer dem där och ställer samma jävla fråga varje gång.

Jag: Hejsan!
Kund: Hej, tänkte bara kolla vad denna kostar? *Sträcker fram kryddan*
Jag: Eh, 84,95 kronor står det här.
Kund: Och halva priset på det?
Jag: Nej, det är redan avdraget. För det kostar betydligt mycket mer.
Kund: Men det står att det dras av i kassan.

Jävla idioter. Kunder läser ju bara det dem vill läsa. Fuskare allihopa. Så blir dem sura, ah men det var ju moget!

Kommentarer
Postat av: elina ^.^

omg !! xD fan vad tröga kunder du har! blir helt irriterad på dom redan nu -.- ahahahahahahah fan vad tröga...!

2009-10-16 @ 11:12:42
URL: http://eeliinasrisuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0