Död

Fan nu är man så trött verkligen. Behöver verkligen sömn, för jag är inte frisk än, och min dumma svullnad gör att jag inte kan äta normalt, därav ingen näring eller värme i kroppen. Svårt och bli sjuk då liksom, naat.

Aja, har varit upp sen sju idag, för att hinna borsta tänderna och skölja munnen med någon dum vätska för att denna operation inte ska bli helt förstörd, eller att jag ska få behålla svullnaden med en infektion..

Aja, orka skriva så mycket. Högskoleprovet var idag, vet inte hur det gick faktiskkt än, men kunde nog ha gått mycket bättre. Nu ska jag sova tror jag. Jobba igen imorrn, pinsamt med svullnaden, men sånt får man ta antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0