Idioter lissna!

Blinka inte om du inte kan använda helvetes blinkers när du är ute och kör. Jävla idiot!

Vi är vid en rondell. En jävla snubbe på kanske 40 bast blinkar av, en avfart för tidigt!!!! Då kör jag självklart ut, för jag förväntar mig att man kan köra bil om man har jävla körkort, åtminstone kunna hantera en jävla blinkers. Manshoran svänger inte av och svänger runt till nästa avfart, MEDAN jag kommer ut, för jag litade blint på att han skulle köra som blinkersen sa! Men nej nej, blir tvungen att tvärnita och låta fucket åka vidare. Hade jag haft en bil, som bilen på Knight Rider serien (att den inte går sönder) då hade jag kört rakt in i honom med flit utan att ens blinka. No doubt I would kill somebody.

Kommentarer
Postat av: Mitchell

Sv: Ja, förutom en Outfit typ.. Vilken Outfit är det du undrar vilket märke det är?

2009-10-11 @ 21:35:42
URL: http://miitchell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0