Koooorv

Fkking aha.. shit alltså, så seg ekkelbloggen har blivit. Vad gör dem med den, orka stoppa in penisen i webbdatorn och köra några omgångar.

Tittar på Bulletproof Monk från 2003 med Yun-Fat Chow och Seann William Scott. Både en komisk och actioninspirerad film, samt mycket överdrivande moves som Matrix typ. Rätt go ändå. Jag kom och tänka på en scen jag såg för en stund sen i den filmen. Buddha vad klockrent det skulle vara och inte ha ett namn eller? =D

Det hände nämligen att dem fråga varandra vad dem heter, Yun-Fat Chow är en munk i rollen och Sean William Scott är denna tjuven med potential till att beskydda denna skrift hela filmen handlar om. Munken uppsökaren av den nya beskyddaren. Hur som helst, under en konversation frågar dem varandra vad dem heter, som jag sade tidigare, och det slutade med att munken svarade att han inte hade något namn. Haha.

Det tycker jag var lite kul, svårt och beskriva situationen, men fan tänk inte ha ett namn? "Hej..." *skakar hand*

- Hur var ditt namn?
- Har inget.

- En underskrift tack.
Hur svarar man på sånt? "Eh, ska jag rita en porträtt på mig själv?"

En presenation av dig.
- Hej, jag har inget namn, men jag jobbar iaf för...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0