One more

En sak till som hände på jobbet idag. Det är ju några super Satsumaspriser denna veckan. Och det är enbart 3 kg/hushåll!!!!!!

Men det är något fel med invandrare, pengar och fuska. Står tydligt hur mycket man får köpa! Men dem där jävlarna alltså, kommer där, spelar teater med typ 5 kg Satsumas. För mig spelar det ingen roll, men jag blir så jävla sur om folk försöker med lurendrejerier!! Då ska dem få smaka. Typ halva släkten för dem kom typ. En efter en. Jag fortsatte med att säga att det var 3 kg/hushåll, dem ba: Ah men då kan du ju plocka bort. Då hade jag satt igång stubinen redan, då var det bara ett: Okej :))))) Sen tog jag bort alla deras Satsumas typ. HEHEHEHE

Jag är snäll till en viss gräns, men sen spränger jag. Fan ge upp. Och någon helvetes brud kom och skulle ha mattor, 30% på dem, det var redan avdraget, men hon ska komma med massa annat skit, så jag blir tvungen att ringa till dem ska har hand om det och checka läget. Slöseri med tid och energi!!! Och halva kön lackade ju för att det tog lång tid. DÖDA DÖDA! Införskaffa dödsstraff. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0