Sjukling


Så har man tydligen sett ut när man sovit och handlat som sjukling. Man är ju inte helt till liv när man är sjuk, och det bevisar nästa bild.


Ser ni den lilla röda pricken där? Det var min allra allra första bil jag hade. Helt snurrig som jag var, gasade jag väldigt snabbt efter honom, för han hade så jävla bråttom, och skulle ta bild på min allra första pärla. Så var jag tvungen att tvärnita där precis, eftersom jag skulle svänga, och inte köra rakt fram. Skrämde upp två unga damer till höger vid övergångsstället, som inte syns på bilden. Och det hade ju precis regnat, så jag typ slira lite eller halka kanske det heter. =D Men jag överlevde, och klarade mig nätt och jämnt från att skada min nuvarande kärra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0