Tidis

Ja, jag är tidigt uppe, men blev väckt tjugo i åtta, skulle köra syrran till tandläkaren. Vilken bror man är, tänk om man själv hade en sån bror, eller hur? :)
Värt guld ju!!

Det jag vill säga var, eller är att det är KNULLKALLT UTE!!! Helt handiii...!
Stod vid min bil fem i åtta och skrapade rutorna, fan. Då är det illa. Helvetes kyla, jag längtade till vintern, men fan inte längre. HAhaha, nej, jo då jag längtar fortfarande, dock mer till löning så man kan shoppa ett och annat värmade ute i kylan. Ska gå med en inbyggd brasa i kallsipperna.

Puss, hoppas ni sover gott. Juste, ni har ju skola. HEhe

Kommentarer
Postat av: Anna Nguyen

Tack anh trai <3

2009-10-02 @ 14:44:58
URL: http://xinhdep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0