Tidningsläsning

Läste på jobbet under min rast om en kärring som fick förblödning för att hon tog en förkylningsmedicin.

JAHA OCH? :O Fan man är inte frisk om man halvvägs dör av en jävla förkylningsmedicin, ipren eller alvedon. Två hela fucking sidor om den jävla tanten. Man blir så sur, orka göra så stor grej av det, folk som läst går säkert runt och inte vågar ta helvetestabletten eller medicinen nu för att bli frisk.

"Mitt liv förstördes av en förklningsmedicin." Din mamma förstörde mitt liv.

Hihi, ursäkta. Jag blir bara så sur på dumma saker =D=D=D Jag är faktiskt glad, kom så får ni se mitt leende. Samma sak när det gäller alla klagomål, jag håller uppe mitt humör iaf, efter det som hänt. Så var inte så rädda för att komma till lilla mig på City Gross.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0