Underskatta ej

Underskatta inte en Smart-bil. Fifän. Jag var fast bakom en lastbil imorse påväg till jobbet. Så kommer en smart bil i nästan 100 och kör om alla typ. Haha, sån king hon var. Så jag ba: OMG, tuff bil, så jag körde efter och körde om henne, då fick man syn på att det var en brud också. Hon körde verkligen slalom mellan alla. Haha, fan kan dem köra så fort, trodde dem körde i typ 50 som en moppebil.

Det tyckte jag var roligt i alla fall.

Juste, så glömde jag mitt dumma kort i skåpet från igår, så jag kom ju inte in förrän mina kollegor dök upp. Så fann jag det i skåpet, klanten som jag är, är omöjligt att klå.

Annars har dagen gått redigt fort, inte för att dagen har tagit slut än. För det är THIS IS IT som gäller ikväll, och imorgon blir det jobba på igen som vanligt.

Have a happy fooking Halloween, will ya???!

Fuckaduck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0