Vintertid!


Dags för vintertid gott folk, ännu ett år har gått och julen närmar sig. Fortare än man tror faktiskt.

Hur som helst är det vintertid nu som gäller, eller kanske inte nu, men i natt eller imorgon överhuvudtaget. Då får du -tro det eller ej- tillåtelsen att sova en timme längre. Speciellt för mig, för jag öppnar butiken imorgon, då är det extra skönt att få sova en timme längre än vad jag annars skulle fått göra, behöver ju trots allt lite sömn efter alla dessa sega och sjuka dagar jag har haft.

Men i alla fall, kom ihåg att dra tillbaka tiden en timme!

Det är lite mysigt med kyla och mörker, men frågan är om man kommer upp när det är lika mörkt som natten på morgonen, vad tror ni? Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: emelienguyen

fin klocka! ^o^

2009-10-25 @ 11:09:56
URL: http://emmmisnguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0