Vissa liv är surt

Jag: HEJSAN!! =D=D=D=D=D *GLATT*
Tant: Hur får man sån här dum grej
Jag: Har du City Gross-kort?
Tant: Ja
Jag: Har du registrerat det?
Tant: Nej, måste man göra det?
Jag: Ja, om du går ut där till stor blåa skylten, så kan du få det ordnat på max 15 sekunder
Tant: Men jag kan inte bara ta handtaget här?
Jag: Nej
Tant: *Går iväg och surar* Ja-happ!

Efter en stund

Tant: Hej, hur får jag det här handtaget nu då? *surt*
Jag: Det tar du där ute *pekar*
Tant: Hon har redan dragit mitt kort
Jag: Ja, då registrerade hon nog ditt kort bara. Men ser du skärmen? Där kan du dra ditt kort så kan du få en handkontroll.
Tant: Hon har redan dragit kortet sa jag ju
Jag: Ja, men det var nog en registrering isf. För att få handtaget måste du dra ditt kort självmant.
Tant: Det sa hon inte!!!! *surt*
Jag: Nej, det var illa.
Tant: Ja, verkligen *surar iväg*

Handlat klart

Tant: Hej, hur får man in den här backen, jag har scannat en, hur trycker jag för att få in alla 48 st nu då?
Jag: Finns en sträckkod här som vi kan scanna in åt dig manuellt
Tant: Men då håller inte systemet (Hon menar att det inte är självscanning då)
Kollega: Men nu är det så
Tant: Men då håller inte systemet säger jag
Kollega: Då får du komma på ett annat sätt då
Tant: Men då håller inte systemet säger jag igen

Sen var det roliga slut, allt ordnade sig.

Kommentarer
Postat av: charlie

fel :)



Jackan är från Ica MAXI, och kostade 249kr haha

det är en regnjacka!

2009-10-25 @ 16:41:26
URL: http://redandblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0