2nd day

Det var andra dagen för mig på City Gross. Känns som det mesta börjar klarna, trots så kort tid. Har ju trots allt bara gjort nytta i åtta timmar där. Det enda jag ser när jag ser någon frukt är siffror - typ hypnotiserad av allt knappande. Men det blir värt till löning hoppas jag.

T.ex. när jag och mor var i Täbban och handlade lite. Kassörskan verkade rätt ny där också:

Kassörskan: Är det bakpotatis?

Jag (snabbt som kryss2000): Nej, färskpotatis, 4833. Haha.

För er som inte förstod, jag jobbar som kassör på City Gross förtillfället. Det där med 4833: man behöver nämligen olika koder för alla "viktvaror" typ, exempelvis banan, potatis, äpplen och avocado. Bättre än att sitta och slöa och lite arbetserfarenhet får man.

Och nu ligger jag här med min minipc och somnar snart - bäst jag går ut och tar en vårrulle, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0