Ägand1

Jag var och läste lite på Classes blogg, för rätt ofta skriver han helt flum och då varje gång förväntas det att det ska dyka upp något sjukt att läsa varje gång man går in.
Jag fick läsa om att storbloggarna har blivit slagna (eller misshandlade för dem behöver ta hjälp av is denna gång). Och jag gick in på Dessies blogg, tror jag, och läste att det tydligen hade varit så. Dock vet man aldrig, iaf jag, vad man ska tro och iinte tro på.

Hur som helst kommer det alltid randoms - vet varken om dem känner varandra eller om dem försöker göra reklam för sig själv eller fan vet jag - och skriver att dem tycker synd om dem och massa bullshit. Som detta:

"Nej men hur fan kunde hon slå er?! :@
Jävla bitch alltså! Usch...
< Kram på er och hoppas det går över. <3"

Hahahahaha, jag dör. Alltid lika roligt och läsa randoms skriva massa kiss och bajs, som man sen spolar ned ändå. Fast detta plockade jag upp nu bara för att det störde mig. Dock var det lite ägande att tre flickor blev slagna av en flicka, om det inte var en shemale. Man vet ju inte =D=D=D Keke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0