Efter helikopter rånet

Vi satt och åt middag, så kom vi till rån och sånt shit efter att jag hade berättat något om helikopter rånet. Så berättade mamma om hur feg hon var, men att många av hennes vänner är ännu fegare. Så kom hon att tänka på en sak i och med rånsnacket.

Allt är översatt från vietnamesiska till svenska.

Mor: Jag skulle inte våga stå själv i mitt café om jag hade öppnat ett. Vad ska man göra egentligen om det skulle komma in några rånare?
Alla skrattar.
Jag: Du skulle säga: Vänta vänta, jag ska bara ringa min son.
Mor: Hahaha, fiiifäään! *paus* FIIFÄÄN! Och skakar på huvudet.

HAha, det såg mycket roligare ut i verkligheten dock.

Kommentarer
Postat av: Anna Nguyen

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

2009-09-26 @ 20:40:03
URL: http://xinhdep.blogg.se/
Postat av: buunie

en grej om rånet, och egentligen en massa andra grejer, det är att dom kan liksom intervjua ngn på ett annat språk (som dom gjorde efter rånet nu, om det var vietnamesiska...? - shit, långt ord - eller något.) och sen pratar dom på svenska, kan dom inte bara citera vad dom sagt fast översatt ? :O eller t.ex. när dom lägger upp bilder i tidningen "SVERIGES FARLIGASTE BROTTSLING" och sen är det en bild på en person med utsuddat ansikte ? xD



sv så lite så ;D

2009-09-30 @ 19:06:22
URL: http://buunie.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0