En busschaufför

Hej och hallå.

Jag skulle till en vän, eller skulle och skulle. Jag åkte till en vän, och nu sitter jag här och måste bara skriva detta inlägg om det som hände.

Först gick jag rätt snabbt mot busshållplatsen för att det regnade, så fick jag syn på samma buss som jag skulle dra iväg med, på en helt annan hållplats än vart den ska hålla sig. Jag ba: Eh, vad är det frågan om? Men gick vidare till den vanliga hållplatsen ändå.

Där dyker en brud fram och frågar vad det är frågan om med den där bussen. Jag ba: VAA? Hade ju ipoden i örat. Orkar inte berätta mer om det. Över till det roliga.

När jag ska stiga på bussen - den kom i tid iaf - vägrar busschauffören titta på mitt kort. Så jag fick stå där allt för länge, så säger han typ: Det var inte lätt att hitta hit! Till svars kom: HEhehe, inte??

Sen efter en stund stannar bussen upp - jag är helt inne i min bok och min musik - och så råkar jag höra: Är det någon som kan vägen? Jag dog omedelbart av garv. Så bussen körde fel X antal gånger och fick backa X antal gånger också, innan han hittade fram med hjälp av två mörkhyade människor.

Bra jobbat, brukar man inte typ få "övningköra" vissa vägar först innan man får körkortet eller tillstång till att köra vissa bussar överhuvudtaget.

Puss, det var kul! Nu ska film ses. NAtten!

Kommentarer
Postat av: Mitchell

LOL.. Vilken busschaufför xD

2009-09-03 @ 23:29:33
URL: http://miitchell.blogg.se/
Postat av: cuong le

jag har varit med om det tidigare. midsommar förra året var t.o.m. chauffören full! XD

2009-09-04 @ 22:00:04
URL: http://cuoong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0