FaaaAack!

Hehehe, det blev några vårrullar till och en jävla massa godis, vatten och icetea (sån här kall). Sen somnade jag och det var dags för middag. Sjukt, kändes som jag sovit förevigt, men sov bara någon halvtimme typ.

Aldrig varit så trött, och förmodligen är det för att jag har vaknat så tidigt så många dagar irad, och nu får jag igen...! Det är som en knockout, en mjuk knockout vars resultat slutar i go sömn och förhoppningsvis en pigg Tarre. Haha, det visar väl säg. Hoppasj ag somnar inatt bara. Att ta en sådan lite powernap brukar ju reslutera i att man är pigg ett jäfligt bra tag!! Typ bästa powerrnapen, men det ska jag motbevisa.

Idol på nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0