"Film rån"

Nu fick jag höra från Patrik och har läst på aftonbladet click me om ett rån på en värdedepå i Västberga, söder om Stockholm. Tydligen ska det ha varit med hjälp av en stulen helikopter, bombhot till polis och avspärrning för bilar, precis som i film enligt mig. Aldrig hört talats om liknande rån. Det måste ha varit välplanerat och i "det minsta detalj". Men ärligt, jag tycker nästan detta är kul, att dem har lyckats - för tillfället - och det som är mest roligt är att det låter som en återberättad film.

Det ska tydligen ha varit vittnen som såg hela händelsen bakom sina persienner. Säckar som firats upp och sprängningar lite här och där. I sådan situation ska man sitta med sin systemkamera och ett fett objektiv och bara fota. Haha, jag tycker fortfarande detta låter kul. Att dem inte har bättre säkerhet på sådana värdefulla ställen. Oförståeligt!!!! Säkra före det osäkra brukar man gå efter, men dem tar allt i efterhand.. Hejja!

Aja, nu ska jag vidare till min ångest och fundera om jag ska eller inte. Puss

Kommentarer
Postat av: Patrik

Så sjukt, ofta jag inte var där med min systemis. Bor ju bara 5-10 min därifrån :O Men nej, jag skulle såklart ligga i sängen och sova.

2009-09-23 @ 11:34:31
Postat av: Patrik

Fattar inte, hur fick jag det där rånet till att vara i arninge centrum..är ju på ett helt annat ställe..suck ;p

2009-09-23 @ 13:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0