Fullkomligt åt skogen

Fan, det är riktigt pain och jobba på lönehelger. Det värsta är ju att allt kaos kommer just nu, 70% av kassorna dog, självscanningen dog också. Det överbelastades på dem andra kassorna, så vi fick hjälpa till mig att packa för att överleva dagen. Shit, så jävla häktiskt så det är helt sjukt. Skönt och ha kommit hem. Åt inte så mycket idag heller. Rätt sliten är man med andra ord.

Det var ju inte ens meningen att jag skulle jobba idag, men dem ringde och behövde folk, så jag kom omedelbums. Ja, jag vet. Jag är helt gudomlig och alla älskar mig typ. Men fan, sjukt värt ändå, rik på bara dagens jobb. =))) Jag bara längtar tills min första lön kommer, då jävlar ska det shoppas. Om inte jag skaffar sparkonto och lägger in en del där =D! Vi får se, let my spontanoues side decide.

Aja, roliga ooch fucked upp människor idag, tur att man har många goa kollegor. Värst är ju invandrarna/utlänningarna, det är ju bara dem som skapar problem. Dem bara kommer med ursäkter hit och dit, dem vill det dem vill annat. Fan begär dem, åt helvete fan. Lackar luder snart alltså. Haha =D=D Jävla idiiis! Har inte tid för sånt fan. Man ska ju hålla tillbaka allt skit man får för att försöka få tillbaka kunden, men denna kund vill man inte ha tillbaka alltså. så kommer dottern och tror att hon är något, fan jag var snäll och lät dem köpa flera fast det bara var 2 st/hushåll. Smälla dem, är vad jag vill.

Hej då, fuck me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0