Jobb

Längsta dagen på jobbet idag. Fast det gick väldigt fort må jag säga. Ganska många kunder, men det kunde ha varit mer. Kan inte föreställa mig lönehelgen. Tur att jag inte är uppbokad på schemat tills dess, men man vet ju aldrig om jag kommer få tid eller inte ändå?

Det har varit både upp och ner idag. Mest upp, rätt roliga kollegor har man ändå. Det värsta är ju sura gamla gubbar och tanter som bara har sur-looken som sin normala look. Vägra vara glad dem sista åren dem har???! Fan vakna till lite. Snart är det ny tid ju, efter solförmörkelsen händer det nya grejer. Om det nu blir något sådant. We'll see.

Aja, en sak till. Jag typ känner mig lite biffigare i armarna, förmodligen för att jag lyfter så mycket, vilket inte ska behövas. Men kunden lägger väldigt ofta varan åt fel håll, då blir det lyfta och vända. Enligt en kollega ska det ha varit en undersökning om hur mycket man skulle lyfta om dagen om man lyfte upp alla varor istället för att dra dem, gissa? Aja, det var inte rätt iaf - 3,2 ton. HÄÄÄRLIGT??? ==D=D Jag kommer typ bli världens starkaste vietnames.

Nu blir det vila inför morgondagen också. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0