Lol1

Slö man är.

Här om dagen var jag i Täby Centrum med min älskade mor och skulle handla något, minns dock inte vad. Gissa vad som hände på vägen ut från Metro? Jo, Linda Bengtzing kom att trampa på min söta tass. Helt random, jag skulle precis ut, och hon skulle packa sina varor hon handlat, så backar hon och bam!: - Oj, gu förlåt!

Hon har en go dialekt med en mörk touch!

Idag såg jag mogna Gaybloggarn, Kissie och Paowo bland annat från bloggvärlden inne på stan. Helt sjukt, måste dock säga att dem var längre än förväntat, men sminket på Kissie, whaataapho alltså! Mer än på bild typ, [email protected]. Hann inte se så mycket mer bortsett från att Gayen såg lite smalare ut än på bild, eller mikket smalare. Fotogenisk - naaat!

Det var inte kul. Lol1 verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0