Rätt fingersättning

Var uppe på försäkringskassan ganska nyligen med min mor. Då märkte jag av något som var väldigt kul i mina ögon, eller något jag har att kommentera. Hon tanten som jobbar där, la alltid upp fingrarna i rätt fingersättningsposition innan hon skulle börja skriva på tangentbordet. Alltså den vänstra handen på asdf och högra handen på jklö. Hon sökte verkligen upp den positionen hela tiden. När hon väl skulle skriva så skrev hon bara med ett finger vardera hand. Sött va?

Haha, nu när jag sitter och skriver gör jag typ samma sak ser jag nu, dock skriver jag inte bara med två varav tio fingrar, som hon.

Tog förresten någon bild på det också, men jag orkar lägga upp. =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0