Segtisdag

Idag var nästan värre än igår. Vakna alltför tidigt och tänkte springa, men det blev aldrig av. Hamnade i Täbban med Patrik för att han skulle kolla mobil, det tog tre timmar. Lyckat. På vägen hem smsar syster mig och frågar om vi ska springa och till svars fick hon ett: "Skittrött, kan vi ta det när jag kommer hem?".

Väl hemma och ett toabesök, gjorde susen. Jag piggna till och tog en runda med syster. Hon var superb idag, hon orkade hela rundan utan att stanna upp, nästan. Men riktigt bra jobbat!

Oj, klockan är ju över midnatt. Min syster fyller ju år idag, 15 till och med! Nu får hon ha på sig byxor, myndig nog att få ha egna byxor nu. Grattis och puss på dig gumman <33


Kommentarer
Postat av: Anna Nguyen

Tack anh trai :D <3

2009-09-02 @ 06:28:22
URL: http://xinhdep.blogg.se/
Postat av: Patrik

Och du vill inte veta hur länge jag satt och kolla på mobil när jag kom hem ;) ;) HAHA så seg.

Grattis Anna :D

2009-09-02 @ 10:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0