Slitenpojk

Jag är så sliten känner jag, och det var inte förra veckan jag kände det sist. Jag känner mig bara ovanligt seg och trög i hela kroppen. Och det har ju varat någon dag.

Enormt sliten.

Tror det behövs träning för att piggna till, inte sömn. Dessutom har jag - kom som en snilleblixt - inte ätit så mycket den senaste veckan, nästan till att ha fastat. Frukosten har jag verkligen inte orkat göra, även om jag skulle orka, skulle det nog ändå inte komma ner i magen. Tror jag kan vara vinnaren av The Biggest Loser.

Vaknade för inte så länge sen, men jag ska nog ordna en lunch innan jag drar iväg till jobbet. Förresten, mitt hår är slit och släng just nu, vill göra något nytt av det. Men det finns inte så många varianter för att vara nytt i omvärlden, men jag får sova på den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0