Thaiboxning måndag

En riktigt trög dag Patrik och jag hade. Minns inte ens vad vi gjorde, men vi hamnade i alla fall på träningen som bestämt, i tid. Vi började med någon åtta, typ springa på alla fyra i en åtta-bana mellan benen på varandra till att börja med. Redan där kände man hur otaggad man var för träningen.

Tror vi gav upp typ lite efter halva tiden på varje övning. Haha, klena som vi var. Men Patrik hade sina äckligt hårda sparkar som vanligt i alla fall, så lite på hugget var han. Jag tror min donken frukost gjorde min dag.

Juste, hålla om varandra och knäa i magen. Äckligaste övningen. Aldrig mer! Haha, rent ut sagt, förjävligt - testa själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0