Aids statistik

Är det jag eller är det blogg.se? Men på något sätt är statistiken på blogg.se så jävla konstigt att man blir förvirrad. Man vet inte vad som gäller för vad. Som det verkar, så visar den datumet dagen innan som egentligen gäller för dagen efter. Jag hänger inte alls med, kanske bara är helt galet trött. Så förvirrande.

Kanske ska sova helt enkelt? Jag är inte alls en nattuggla av mig. Tänk er att köra hem såhär dags!? Fyfan, det var inte kul, men är man tvungen så är man. Dock var jag inte tvungen, jag hade sovplats, men jag ville hem, saknade min söta säng och var så förbaskat hungrig. Man vill ju inte störa när folk sover. Man måste även tänka på om man mot förmodan skulle lägga en McDonalds prutt och väcka hela familjen och tjocka släkten. Det är liiite mer pinsamt, speciellt om det inte ens är ens egen familj. Underbart genant.

Det är du som vill, inte jag. Dont blame it on me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0