Det värsta

Det värsta som kan hända är att bli sjuk. Det är då ofräsch och äcklig kommer att ta sin del av världen. I vanliga fall existerar inte dessa ord. Enbart för att man är sjuk, så står det ofräsch på pannan. Man kollar in sitt sexpack i spegeln, då ser man bara ordet äcklig. Inte ens Hello Kitty-kalsongerna sitter snyggt när man är sjuk. Det är inte febern som stör mig, utan det är snoret och svinet i halsen. Snoret är mer än ett vattenfall, mer än när en tjej har gråtit ut (har ni sett en tjej gråta, dem går runt och sniffar snor som barn sniffar lim), så mycket att man slipper gå och kissa. Och dessa coola soldater som springer runt i min hals och tror att dem kan leka hjälte för att jag istället för att gå framåt, tippar dubbelvikt så fort dem stöter till punkten hosta. Nästan så att man kissar i kallsipperna av all hosta.

Det är nog det värsta som kan hända.

Jag saknar ditt sällskap Bruno.

Kommentarer
Postat av: Emilie

Är också sjuk! Värsta. :( Hur äre med dig nuförtin' Tarre? ;P

2010-08-30 @ 13:31:30
URL: http://eightofmay.blogg.se/
Postat av: Bruno

Haha, brings back memories from our trip to japan when i was sick like hell :D:D Ät massa chili, du skulle ätit all chili du gav mig haha! Bli frisk hörru!



Pözzz

2010-08-30 @ 21:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0