Far och mor som rapeade

Vad tänker man när man våldtar sitt eget barn? Ex kvinnan som burit på sin unge i 9 månader, uppfostrat den ett par år, sen ska man ta halva barndomen och halva livet ifrån den. Detta enbart för lite njutning varje dag. Och mannen, hur tänker han? Ska han döda ungen eller? Då är det bättre att döda den direkt än att utnyttja den sådär. Att våldta någon är som att döda någon halvt, men klarar sig på akuten. Jag förstår inte, kan inte sätta mig in i situationen, att ens få den tanken eller lyckas fantisera det. Hjärnan ligger ju bakom flötet om inte annat.

Kom och tänka på detta iom att det dök upp två saker väldigt sammanträffande igår. Jag kommer hem från jobbet, sätter mig i soffan, glor på TV, då dyker Opera Winfrey show upp, då det handlar om en man, då unge som blev våldtagen av sin mor. Och inatt när jag inte kunde somna efter min timer på TVn, så tog jag första, bästa och närmaste boken i mörket för att läsa. Det blev "När ingen annan ser", vars bok handlar om när sonen blir sexuellt utnyttjad av far när han är i barnsben på 5 år drygt, sann historia.

Sjuk historia, att det ska finnas att berätta ens, är helt jävla bisarrt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0