Helt fantastiskt

Är det nu man ska lägga sig när väckarklockan skriker om sex och en halvtimme?

Snart har jag varit uppe i 17 timmar. Det är för mycket för min del. Jag är ett barn fortfarande. Barn behöver sömn, minst 12 timmar om dagen. Vad gör jag uppe? Varför har jag inte sovit middag? Dagen startar fint med en varm dusch. Skippar frukosten. Kör järnet på jobbet i drygt två timmar och tar därefter frukost. Fortsätter dagen, möter på skumma typer. På tal om skumma typer, så ska jag berätta för er mina kära vänner om en jävligt skum typ som jag stötte på idag. Vi tar det imorgon.
Hur som haver, det är på grund av gäster som jag inte sovit middag idag. Det är på grund av en Amanda till sällskap som jag är uppe nu. Dock är det på grund av världens finaste syster som man är uppe än. Kom hem nu.

Vad bör man göra om man varken vill lägga sig nu eller gå upp om sex och en halvtimme?

Jo, man bör gå lägga sig nu, gå upp om sex och en halvtimme, stå ut med dagen, komma hem och sova middag. Sedan förbereda sig för introduktionen morgonen därpå. Bed, here I come!

Uuups, I missed. "De e helt fantaastiskt!"

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha helt otrouuligt. and sorry that i kept you awake..

2010-08-29 @ 16:27:28
URL: http://unnefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0