H&M

Inne på H&M, glider jag i väntan på att min syster skall testa sina plagg hon har hittat. Glidandes i hatt, hoodie och jeans, stöter jag på ett äldre par, förmodligen pensionärer. De sökte en gubbhatt åt sitt barnbarn, som är en tjej. Hon hade uppenbarligen satt sina mor- eller farföräldrar i uppdrag att hitta en gubbhatt i en viss modell.

Jag kommer där bakom damen i hopp om att hitta något skoj på hyllor, då får gubben syn på mig och nickar åt mitt håll. Hon vänder sig om och frågar vad jag tycker om att hatten sitter på hennes huvud? Till svars kommer jag med: Jovars, det är ganska coolt. Hehe.

Så berättar hon hela historien om hur hatten skall se ut och vad det är för något, och om jag möjligtvis har sett något liknande och vem den är till. Då svarar jag med att jag inte har varit där på ett tag och jobbar tyvärr inte där, så jag vet inte riktigt vad hon söker efter och dessutom att jag inte hade sett något liknande i hennes beskrivning.

Då säger hon sött: Jaha, men jag tänkte att du hade sån häftig stil, därför jag frågade. Tack iaf för hjälpen.

Hihi, söt hon är va? Och cool jag är va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0