Så trött


Det var länge sen jag var så här trött som jag är nu (en vecka sen). Jag förstår inte, skall det inte räcka med 6-7 timmars sömn för en så oatletiskt kille som jag? Yes, viktigt! Nu vet ni hur trött jag är också, snälla anteckna. Eller besök mig några gånger till så ni kanske förstår lite mer ingående på vad jag menar med trött.

Tänk att jag fick sluta drygt 1.5 timme tidigare från jobbet. Jag bad om att få gå hem tidigare! Jag som i vanliga fall hade tagit en X-ray, supit mig full av energi och sedan hållt ut dessa få timmar kvar av min dag. Men nej nej, jag var tvungen att röra mig hemåt. Man vill ju inte hamna i en bärgningsbil på vägen hem, det vore väl lite onödigt?

Hur som haver, så är mina Hello Kitty kalsonger fett osköna. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Vet du var jag kan få tag på Hello kitty kalsonger?

2011-03-01 @ 18:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0