Sämst

Jag fick min dator idag, som egentligen ska komma nästa vecka. Allt är hur simpelt som helst att bygga ihop. Men problemet är att det jag har fått inte funkar, iaf inte vissa delar. Så jävla ovärt! Orkar inte styra upp det. Måste ringa imorgon och klaga, för dem - vill inte göra dålig reklam -, komplett hade stängt telefonslussen när jag tänkte ringa och whinea på idioterna.

Dessutom är man lite aids just nu, sitter med hur mycket kläder som helst, men fryser ändå. Ännu mer ovärt. Ge mig hacking, så ska jag lära er ett och annat om att fixa och trixa. Ska hacka in mig på alla stora, kända databaseer och skicka hem en massa bra grejer som funkar till  mig. Hur värt låter inte det? Guld värt.

Aja, nu ska jag hacka lite böcker. Vi ses, inte. Cuz I'll be dead for a while. Men jag skriver lite, så ni har något att göra om dagarna. Snäll va? Karma, jag vet! Kärlek och respekt, peace out, Asian town.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0